سه‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۸۶ - ۲۰:۴۵
۰ نفر

ترجمه‌ - سهیل امیری: جوهان سون در مجموعه تلویزیونی انسان خوب در نقش کنگ تپ یونگ بازی می‌کند.

این هنرپیشه جوان کره‌ای متولد 17 ژوئن 1981 میلادی است که در مجموعه‌های دیگری مانند بدون توقف و شکست آوریل به ایفای نقش پرداخته است. او در دانشگاه هونگینک در رشته تربیت‌بدنی تحصیل کرده است. 

و فوتبال از سرگرمی‌های مورد علاقه اوست.اما شین‌ها‌ کیون که در نقش پارک جون پیل بازی می‌کند، متول سال  1974 میلادی است که از دانشگاه ملی سئول فارغ‌التحصیل شده است.

او از سال  1998 فعالیت در عرصه سینما را آغاز کرد و در بسیاری از فیلم‌های سینمایی محصول کشور کره مانند« مردی که به مریخ رفت» و« برادر من» به ایفای نقش پرداخته است.شین بین یا سون جونگ هنر پیشه کره‌ای متولد   5 نوامبر  1982 در شهر سئول است که در مجموعه تلویزیونی جواهری در قصر در نقش شین بین به ایفای نقش پرداخته است.

 او در سال‌های  2004 و  2005 جایزه بهترین هنرپیشه از   KBS را از آن خود ساخته است. در رشته علوم اجتماعی در دانشگاه زنان سئول تحصیل کرده است و از سال   2003 وارد عرصه هنر سینما و تلویزیون شده است. در سال  2005 با بازی در فیلم پرستوی آبی اولین اثر سینمایی را در کارنامه هنری خود به ثبت رساند.

او در این مجموعه در نقش سون جونگ به ایفای نقش پرداخته است.سویوجین، با بازی در نقش شین جی در مجموعه تلویزیونی انسان خوب در کنار کنگ فضای متفاوتی را در داستان ایجاد کرده است. متولد  11 آگوست سال  1981 است که در سال  2004 از دانشگاه لانگ هالیوود فارغ‌التحصیل شده است. از سال  2000 در بسیاری از مجموعه‌های تلویزیونی ساخت کشور کره به ایفای نقش پرداخته است و در سال  2001در اولین تجربه سینمایی خود حضور پیدا کرد. او در نواختن پیانو از مهارت بسیار زیادی برخوردار است.

Koreanwiz.org

کد خبر 38280

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز